[O1] Szarpie po skasowaniu błędów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mac_aaron
    Elegance
    • 2012
    • 984
    • Octavia III (5E3)
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    [O1] Szarpie po skasowaniu błędów

    odpuszczam,40 stron to za duzo
  • zolff
    Classic
    • 2011
    • 3

    #2
    [O1] Szarpie po skasowaniu błędów

    Witam, mam taki problem że w mojej octavii świecił się check engine kiedy ją kupowałem, co było dosyć niedawno, więc chcąc się dowiedzieć czy to cos powaznego przed kupnem pojechalem z nią do aso gdzie stwierdzili że to tylko błąd w komputerze ale zażądali za wykasowanie takich pieniędzy, że wolałem z błędem jeździć. Wczoraj miałem okazję dać znajomemu który się na VAGu zna, żeby mi te błędy wykasował. No i helikopterek zniknął i wszystko ok, ale teraz silnik zaczął szarpać. Przy przyspieszaniu szarpania nie ma, za to na jałowym biegu czuć nierówną pracę silnika. Co może być przyczyną?

    dołączam jeszcze loga błędów które wyskoczyly w vagu i zostały później skasowane.



    Pzdr.

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      przyczyn może być wiele, a umiejętność kasowania błędów nie zawsze idzie w parze ze znajomością tematu, niestety :P
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • K_Popiel
        Rider
        • 2010
        • 608

        #4
        Czy podłączałeś komputer kolejny raz aby zobaczyć czy ewentualne błędy nie pojawiły się ponownie ?
        // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
        ------------------------------------------------------

        Komentarz

        • jogi babu
          Classic
          • 2008
          • 17

          #5
          Kolego podjedz do warsztatu na ul. Syreny na woli i tam pogadaj to ci powiedzą ale ja miałem podobne problemy i numery błędów i może bym postawił na sondę lambda ..

          Ale nie chcę nic mówić na 100%

          Komentarz

          • zolff
            Classic
            • 2011
            • 3

            #6
            dzięki za odpowiedzi, dodam jeszcze ze po przejechaniu paru kilometrow check engine powrócił i samochód znów jakby troszke mocy nabrał, nie szarpie i normalnie jeździ. jak będę miał wolną chwilę to poproszę znajomego żeby jeszcze raz przeskanował vag comem i zobaczę co tam wyjdzie.

            Komentarz

            • octaviaRK
              Ambiente
              • 2010
              • 116

              #7
              witam . samo skasowanie bledu nic nie pomoze. jest to tylko kasowanie inforamcji o usterce. jesli usterka nie zostanie usuniete czeck bedzie sie zapalal . po wykasowanu bledow przejedz jakies 20-50 km i znow nalezy wykonac odczyt. porownanie odczytow przyblizy cie do ustalenia przyczyny pojawiania sie informacji o usterce. moze byc uszkodzona sonda, jakis czujnik lub zasniedziale styki czujnikow dajacych impuls do sterownika silnika mialem podobny przypadek silnik przestawial sie na prace w trybie awaryjnym co odczuwalem spadkiem mocy okazalo sie ze przy sterowniku silnika nadpalila sie jedna z nozek.
              robert octaviaRK

              Komentarz

              • huwe
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 976

                #8
                tak na szybko : uwalona sonda lambda, lub też jej obwód - i to raczej juz dłuższy czas. rozjechana mapa - fuel trim system too rich - ma za bogato. po usunieciu usterek powinno spaść spalanie. problem raczej dotyczy sondy przed katem - b1s1. sonda druga działa , ale wyłapuje za bogato. b1s2
                inne - sporadyczne , ale też wymagające sprawdzenia obwody. raczej zalecam wizytę u elektryka.
                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                Komentarz

                Pracuję...