odpuszczam,40 stron to za duzo
[O1] Szarpie po skasowaniu błędów
Zwiń
X
-
[O1] Szarpie po skasowaniu błędów
Witam, mam taki problem że w mojej octavii świecił się check engine kiedy ją kupowałem, co było dosyć niedawno, więc chcąc się dowiedzieć czy to cos powaznego przed kupnem pojechalem z nią do aso gdzie stwierdzili że to tylko błąd w komputerze ale zażądali za wykasowanie takich pieniędzy, że wolałem z błędem jeździć. Wczoraj miałem okazję dać znajomemu który się na VAGu zna, żeby mi te błędy wykasował. No i helikopterek zniknął i wszystko ok, ale teraz silnik zaczął szarpać. Przy przyspieszaniu szarpania nie ma, za to na jałowym biegu czuć nierówną pracę silnika. Co może być przyczyną?
dołączam jeszcze loga błędów które wyskoczyly w vagu i zostały później skasowane.
Pzdr.
-
-
witam . samo skasowanie bledu nic nie pomoze. jest to tylko kasowanie inforamcji o usterce. jesli usterka nie zostanie usuniete czeck bedzie sie zapalal . po wykasowanu bledow przejedz jakies 20-50 km i znow nalezy wykonac odczyt. porownanie odczytow przyblizy cie do ustalenia przyczyny pojawiania sie informacji o usterce. moze byc uszkodzona sonda, jakis czujnik lub zasniedziale styki czujnikow dajacych impuls do sterownika silnika mialem podobny przypadek silnik przestawial sie na prace w trybie awaryjnym co odczuwalem spadkiem mocy okazalo sie ze przy sterowniku silnika nadpalila sie jedna z nozek.robert octaviaRK
Komentarz
-
-
tak na szybko : uwalona sonda lambda, lub też jej obwód - i to raczej juz dłuższy czas. rozjechana mapa - fuel trim system too rich - ma za bogato. po usunieciu usterek powinno spaść spalanie. problem raczej dotyczy sondy przed katem - b1s1. sonda druga działa , ale wyłapuje za bogato. b1s2
inne - sporadyczne , ale też wymagające sprawdzenia obwody. raczej zalecam wizytę u elektryka.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
Komentarz